ВІТАЮ КОЖНОГО!


Рада бачити вас тут. 

Відразу зазначу, що не претендую на звання затятої блогерки, вмілої на перетворення звичайного життя на "рафіноване" (тут я маю на увазі вибіркові світлини переважно їжі з фешенебельного кафе чи фотки з роздягальні бутика ультрамодного одягу одного з найдорожчих брендів, чи фотки випадкової собаки породи типу акіта-іну в парку, зроблені з метою "відфільтрувати" для регулярних переглядачів профілю instagram, facebook тощо найяскравіші, найщасливіші і, що найважливіше, "наймажорніші" моменти, аби тільки переконати усіх, що життя у власниці профіля - казка, об'єкт заздрощів. Насправді не люблю всього того, що лише стилізує життя і показує лише одну якусь сторону його. Я завжди по-справжньому надихалась блогерами, чиє життя дійсно достойне уваги і наслідування: креативних, інтелектуальних, цікавих особистостей з унікальним досвідом та здоровими враженнями, наприклад, від подорожей, цікавого роду занять, захоплень тощо.


Відразу випереджу Ваші слова (на всяк випадок, якщо у вас вони з'явились) "Як самовпевнено вона (тобто я) натякає на свою обраність і особливість! Яка нахабна егоїстка!". Так-от, ні в якому разі не вважаю себе аж занадто особливою людиною. Але мій блог може допомогти людям, які намагаються пов'язати свою професію з подорожами. У мене ж досвід двох із них: це стюард круїзного лайнера і борпровідник літаків. Впевнена, що ви знаєте небагатьох людей, які обрали подібний шлях. Тож була б надзвичайно рада, якби мої статті стали в нагоді таким же авантюристам, як і я.

Коротко охарактеризувавши зміст мого блогу, можу зазначити, що мій досвід позначений взлетами і падіннями, розчаруваннями і захопленнями, мажорними і мінорнимим акордами, справжніми людьми і людьми-фейками. На обрії мого цікавого досвіду траплялись гіркі години і нестерпні дні, зіткані павутиною ганебних і, що найболісніше, несправедливих пліток і слів у мою адресу, але, в той же час, дні мої були сповнені знайомствами з дивовижними особистостями, завдяки яким я відчуваю себе і донині обраницею долі. 

Розповідь планую здійснювати за принципом послідовного розгортання подій, деталізованого, починаючи від першого контакту з посередником-агенцією і закінчуючи перельотом додому по завершенню контракту тривалістю 6 місяців (маю на увазі крюінг). 
Щодо авіаціїї, то на даний момент, створюючи цей блог, я лише пройшла відбір (до речі, він достойний окремої уваги, був сповнений не меншою кількістю несподіванок, не завжди приємних). Про це та інше обіцяю поділитись з вами на наступних сторінках свого творіння-блогу. Обіцяю бути щирою та відвертою.

Ваша Маша.




Комментарии

  1. НашаМаша, повернись! Гарно ж затіяла. Жаль, що... Що?

    Повернись!
    ;)

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

ЯК І ЧОМУ Я ВИРІІШИЛА ПОВ'ЯЗАТИ РОБОТУ З МОРЕМ

Запрошення на співбесіду та день job interview