ЯК І ЧОМУ Я ВИРІІШИЛА ПОВ'ЯЗАТИ РОБОТУ З МОРЕМ





Колись ще в школі я вирішила, що звичайні трудові будні вчителя, лікаря, продавця чи навіть офіс-менеджера - це не для мене. Думки мої були спрямовані геть в інший бік: спочатку я мріяла про рекламний бізнес (в цьому контексті я бачила себе в складі креатив-групи, щедрої на творчі задуми і несподівані рішення), потім, успішно беручи участь в міжнародних, обласних, регіональних співочих конкурсах та фестивалях, стала на позиції майбутньої професії, пов'язаної з музикою; і, нарешті, те, що було для мене чи не найнереальнішим - професія бортпровідника льотного складу (в народі більш відомого як стюард(еса). Останнє вже майже втілилось в життя. Але про це трохи пізніше більш детально. А от що на рахунок моряцтва?


Закінчуючи університет за фахом філологія, а ще через рік в іншому університеті - за спеціальністю морське та митне право, я вирішила випробувати себе на посаді помічника юриста. І все було б нічого, якби через півроку мені остаточно не стало нудно. І думка про авантюрний спосіб життя моряка ставала все нав'язливішою. Як же і коли мою голову осяяла ця думка?

Перший телефонний дзвінок пролунав на мою адресу після випускних університетських іспитів, коли я була вдома, допомагаючи своїм батькам (у них свій невеликий бізнес). Зовсім забувши про те, що я ще кілька днів тому надсилала своє резюме на ел.адресу одного з крюінгових агенств Одеси, я була чомусь неабияк здивована, що вони таки відповіли. Дівчина запитувала, перш за все, про знання мови (зокрема, німецької), про досвід роботи в сфері обслуговування, про те, чи готова до проходження інтерв'ю іноземними мовами (англійською, німецькою). Звісно ж, я була дещо спантеличена. Відповівши невпевнено про свою мовні компетенції, поклавши слухавку, я страшенно загорілась цією незвичайною ідеєю. Адже вона так переконливо розповідала про беззаперечні переваги роботи в морі: перспектива захоплюючих подорожей, казкових розмірів прибуток, цінність мовної практики, можливість накопичувати заробітну плату на "квартиры, машины, шикарные дома и дачи, на бизнес", як мене тоді мотивували. "Никто не жаловался и никто оттуда по своему желанию не уходил, т.к. это рай, беззаботная и яркая жизнь, оттуда могут только отправить домой, но сам ты оттуда никогда не захочешь уехать", - "розписувала" мені офіс-менеджер ще одного агенства. І в цих словах була немала частина правди.

Все було б нічого, якби не умова 6-місячного контракту без вихідних, в режимі нон-стоп. Це мені здалось спочатку непринциповою дрібницею. Але як же я помилалась, коли недооцінила важливість цього факту.

А ще додамо сюди відстань в 10  тис. км від рідних і нареченого, віртуальне спілкування з ними, причому нерегулярно і не без проблем зі зв'язком.
Немаловажливими були нюанси міжособистісного спілкування з вихідцями із зовсім інших культур та ментальностей, т.ін.

Але найскладніше - це стресовість кожного дня, низька культура та неетичність, неосвіченість більшості з колег. Про це ще повідаю трохи пізніше...

Тож, як ви зрозуміли, вибір на користь моря було зроблено несподівано, і я в це спочатку зовсім не вірила. У мене трусились колінка, коли я вперше відкривала двері  крюїнгового агенства, яке потурбувало мій спокій. І потім послідували ще півроку нудної роботи, очікування співбесіди з представниками німецької компанії, підготовка, навчання в спеціалізованій школі, саме інтерв'ю, знов очікування, т.д.

Мені сама думка про судно здавалась божевільною. Але й відмовлятись від неї я аж ніяк не збиралась. Адже ще й не такі думки реалізовувались.

 Із задоволенням хотіла б додати такі слова: звісно ж, 6 місяців рейсу для таких задумливих, романтичних, помисливих, сентиментальних, надмірно зациклених на нюансах взаємовідсносин людей, як я, були надзвичайно складним періодом життя. І є ряд об'єктивних причин. Але я хотіла б наголосити на тій частині досвіду, який наповнив мене приємними, незабутніми враженнями: я подорожувала. І ці 2 слова - це ціле життя. Якою ж щасливою я була, катаючись на слонах, куштуючи екзотичні страви і напої, про існування яких я й здогадуватись не могла! Не можу не згадати про регулярні аутсайди в європейських портах: Ля-Коруньї, Гаврі, Амстердамі, Лімасолі, Порту та багатьох інших... Я не маю права казати, що життя морячки принесло мені лише прикрощі. Ні, це була б брехня. Тож тверезо мислячи і перевівши дихання після шалених 6 місяців на судні, можу стверджувати:  якщо хтось із вас, читаючи цей дещо скурпульозно написаний текст, відчув у собі зародок таких же помислів, які були і в мене рік чи півроку тому, раджу серйозно поставитись до цього. Можливо, закинувши десь на найвищу, покриту пилом поличку цю ідею, ви ризикуєте пройти повз омріяну роботу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Запрошення на співбесіду та день job interview

ВІТАЮ КОЖНОГО!